Welcome
DashboardFollow
KupuKupu's
Mencari Dirimu


-




BRACES ?
Friday, February 10, 2012 | 2/10/2012 10:03:00 pm | 0 comments


come, come here beby.. aku ad something na kasi thu kt k0rang.. smlm kan aku pegi klinik gg.. guess tuk ape aku pegi sne? oke. msti la cek gg kan.. ta kan aku nk cek dmm pulak kt sne. haha ! pape jelah u all nih. *gedik lbeh  :P oke-2 stop nonsense. aku pegi klink sbb aku nk cek aku pnye gg.. gg aku berlapis doe. dktor ckp rahang aku kecik so gg p0m ta tntu hale peginye.. so so so... k0rang nmpak gmbr at ats tuh? yeah ! braces. dkt0r suggest kn aku pakai braces. ohh jyeah !!! aku suke sbb nanti gg aku mcm k0rang yg cntik lagi menarik. aku nk sgt pakai braces sbb klu aku ta pakai. aku nk snyum kt org pom malu laa.. act, gg aku ta laa kritikal mne. tade la terok sgt.. cme ad laa yg bersepey tuh.. uduh ngt nengok nyee.. aku nk suke p0m kne ttup mlot maa.. aiyoyoyo ! smpi ble leyh tahan ?? tp byk halangan lorh.. kt klinik gg bndr terengganu sush nk dpt braces..yg adanye dkt kota bhru, kemaman, kuantan and so on.. jaoh laa nk pegi... ary-2 kne app0intment..klu kerajaan mmg la ada tp turn aku lmbt lgi..silap ary bln aku da besar pnjg ad ank pulak bru klinik kerajaan pnggil suruh bt.. ape hal ? da tue kerep0t bru pnggil.. gg p0m ta leyh nk betoll da.. so aku kne pakai cepat cepat. sbb skrg umor aku 16taon... gg pom da ta nak kerjasame dgn aku lagy... so ape aku kne bt ??? aku nk sgt-sgt pakai braces.. lucky laa aku smlm.. gg aku ta kne cabut. fuh !!! selamat. klu ta da aku kasi penumbuk satu kt dktor tuh..sengall bhaii ! haha :P oh yeah ohh yeah ! mne aku nk dpt braces nim.?. sape-sape yg bce belog aku nih & thu kt mne klinik gg area bndr terengganu yg bt braces. sila inform aku kt chatbox tau. kerjasame k0rang aku perlu. ohh jyeah ! thx & baiiii <3

Older Post | Newer Post

Skin By Scha Aries