VANILLA COKLAT
Wednesday, February 08, 2012 | 2/08/2012 08:01:00 pm | 0 comments
hai. ary nie aku ta pegi skola lgy ? yuppa. aku ta pegi ary nim.. na thu sbb ape ? sbb aku pening laa. pgi td bkn maen hayung kpale aku dibuatnye.nk pegi blik air p0m kne merabe-rabe cri. act, aku ta tau nape leyh jd pening smpi mcm nie skli. adekah per0t aku msuk angin? adekah aku dmm ? adekah aku mngalami skit fomfuan..?
ntah lewr jwb ape.. k0rang msti heran kan? aku ckp td aku pening then aku blh post pulak & mngadap natam nih.. klu aku da mengadap natam nih, dh soheh laa pening aku nih smakin baek. aku da mkn ubat lorh..so tade la pning sgt..just ckit jep..nape pulak aku on9 belog ? oke ! sbb ak boshan.. drpd mengadap ta tntu hale baek aku post something kn kn kn...?oke..bkn itu yg nak aku critekan kt k0rang..
******
k0rang npk tak gmbr tuh ? gud ! klu da nmpk..means k0rang ta bute lgy. haha ! *kidding
so k0rang da agk la kan ap yg nk aku ckp skit sal gmbr tuh...
skrg... citer vanilla coklat semakin digilai & hangat di mate bdk remaje skrg trmsuk lah aku...
sume nye psl vanilla coklat...ape yg best sgt sal vanilla coklat nih ??
haaaa... sape yg tgk citer nih..mmg gerenti thunye..
aku tgk citer nih sbb hero dye ensem bhaii... aku kenang sgt kt mamat nih..nme dye aiman hakim ridza..
act, skrg bru aku thu dye nie penyanyi mse mentor dlu..ta silap aku laa mentor 5 kopt.. hee..just teka jep...
rupe-rupenye..pndi menyanyi mamat nih..
aku shuke sgt tgk citer dye skrg.. mse first-first skli aku tgk tade laa bes sgt..just biase je..
selang bebrpe ary, smkin ary semakin sedak pulok citer dye..
sbb mamat nie jiwang karat lorhhh...
aku shuke sgt tgk mse dye luahkan perasaan dye kt izara aisyah..so r0mentik.. mak aiii !
pergggghhhh !
mmg sedak..& skrg nim pulak aku sdg setia mnggu citernye...
walaweyhhhh ! ta sabar betoll rsenye..
mse aku tgk citer dye, aku tgh bt homework mse tuh.. then bile part yg sedak tuh..aku tolak tepi homework..
wahh ! bertuah pnye olang..sngup tolak tepi homework..citer pnye psal..
haha ! well, aku kan. hee :P
so.. aku ta nak lebar-lebar kn citer nih.. k0rang tgu laa episod setrusnye..wink-wink *
oke. baii ^_^ !

